Sportlovsläger

Det är snart dags att anmäla sig till skidlägret till Sälen som går av stapeln 17-21 februari 2024! Det kommer att bli ett läger med mycket gemenskap, snö & skidåkning, undervisning, bön & lovsång, härligt kvällshäng och mycket annat!

Lägret riktar sig till ungdomar som går på högstadiet och gymnasiet och har ett begränsat antal platser, alltså gäller först till kvarn. Anmälan öppnar onsdagen den 29 november klockan 21:00, och då tror vi att det är läge att vara redo att anmäla sig om man vill få en plats, sist gick de nämligen åt på 3 minuter!

Länk till anmälan

Kostnad
Lägeravgiften kommer att ligga på ca 2600 kr där eventuell hyra för utrustning (från ca 500 kr) och liftkort (ca 1400 kr) för ungdom tillkommer. Du kommer att få din betalningsinformation via mail ett tag efter att du anmält dig.

Stipendium
Vi håller på att söka bidrag så eventuellt kan lägeravgiften komma att sänkas något. Det du kan göra för att sänka just din kostnad är att söka ett individuellt stipendium på 500 kr via EFK Ung Bidragsspåret. För detta krävs att man är medlem i EFK Ung, något de flesta som brukar röra sig i Ryttargårdskyrkans ungdomsverksamhet troligtvis är. Är du osäker på om du är det kan du bli medlem via länken: Medlemskap EFK Ung

Du söker stipendiet genom blanketten som hittas här: Ansokan-EFK-UNGs-Bidragsspars-Enskilt-Stipendium

Vi hoppas att du ser fram emot det här lika mycket som vi gör!

Har du frågor kan du höra av dig till Karin Götestrand på 0737-290188 eller karin.gotestrand@ryttargardskyrkan.se