Kom med din härlighet

Den 25-26 april har vi en helg med bön. Temat är ”Kom med din härlighet – i mig och min familj – i vår församling – i vår stad – i vår värld”. Att enas i bön för vårt land, vår värld och vår församling i en tid då vi inte kan träffas på vanligt sätt känns angeläget. Var med i någon av de tillfällen och möjligheter som finns under helgen.

Uppstart på Instagram

Som en uppstart på helgen läggs en inledning ut på Instagram och Facebook (Ryttargårdskyrkan – intern) kl 10:00 på lördag. Lyssna och inspireras då Fredrik pratar om bönens kraft.

BÖNEPROMENADER MED FÖRSAMLINGSLEDARNA

Lördag kl 16 kan man få komma hem till en av församlingsledarna för promenad och bön på olika platser, se nedan var ni möts. Ingen anmälan krävs.

• Anette Bågesund – Poppelvägen 23, Linköping (Ånestad)
  • Micke Engback – Liljeholmsvägen 5, Ljungsbro
  • Helen Winzell – Jordbruksgatan 22, Linköping (Lambohov)
  • Emelie Ahlbom – Hjulsbrovägen 13, Linköping (Hjulsbro)
  • Samuel Wejde – Änggatan 12, Linköping (Vimanshäll)
  • Maria Alphonce – Åkersbergsgatan 11B, Linköping (Tannefors)

BÖNEVANDRINGAR I LINKÖPING

Söndag kl 18 avslutas bönehelgen med bönevandringar i Berga och i kyrkans närområde. Träff i Berga Centrum och utanför kyrkan. Ingen anmälan krävs.

Bönekedja

Vi kommer även att ha en bönekedja. Vi brukar ha bönekedjorna i kyrkan men nu får man istället be på den plats man befinner sig på. Skriv upp dig på en eller flera tider på schemat nedan. Det är meningen att man är flera på samma tid, så fyll på så mycket du vill. Det namn och mobilnummer du anger kommer inte att synas på hemsidan, utan är något vi noterar ifall vi behöver kontakta dig. Varmt välkommen att vara med och be!

Fyll i namn och mobilnummer. Klicka sedan på en av knapparna för att skriva upp dig på tiden. Du behöver fylla i namn och mobilnummer för varje tid som du vill skriva upp dig på.

Lördag 25 april

Söndag 26 april

0 inbokad
- Grön knapp innebär att ingen har bokat in sig på tiden.

1 eller flera inbokade
- Blå knapp innebär att minst 1 person har bokat in sig på tiden.