Epostlistor

Ryttarbrevet

Här kan du anmäla dig till vårt informationsbrev. Ryttarbrevet skickas ut via e-post och det håller dig uppdaterad på vad som händer i Ryttargårdskyrkan.

Efter att du tryckt på ”Skicka” så kommer du till en annan sida med texten ”Ryttarbrevet: Resultat av anmälan”. Då har det gått bra! Tryck sedan på tillbaka-knappen i din webbläsare så kommer du tillbaka hit.

Protokoll

Här kan du anmäla dig till utskick som berör församlingens församlingsmöten. Dagordningar, protokoll m.m. skickas ut via e-post och det håller dig uppdaterad på vad som ska beslutas och har beslutats i Ryttargårdskyrkan.

Efter att du tryckt på ”Skicka” så kommer du till en annan sida med texten ”Protokoll: Resultat av anmälan”. Då har det gått bra! Tryck sedan på tillbaka-knappen i din webbläsare så kommer du tillbaka hit.